FacebookTwitterYouTubeПідписатися на RSS

Відповідно до річного плану роботи школи, наказів Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 33 ім. Василя Симоненка від 14.01.2020 року № 16 «Про проведення Декади педагогічної майстерності у 2019-2020 навчальному році», від 10.02.2020 року № 37 «Про продовження проведення Декади педагогічної майстерності у 2019/2020 навчальному році» та з метою сприяння формуванню мотивації творчої діяльності в учасників освітнього процесу, удосконалення професійної майстерності вчителів закладу, поширення педагогічного досвіду вчителів, які атестуються у 2019-2020 н.р., у період із 31.01.2020 р. по 28.02.2020 р. було проведено Декаду педагогічної майстерності


В період Декади педагогічної майстерності, до школи завітали гості: Хижняк Т.В., заступник директора КУ «Черкаській міський методичний кабінет установ освіти», Драгун В.П., методист та новопризначені заступники директорів шкіл міста, щоб узяти участь у занятті школи «Новопризначеного заступника».

На цьому засіданні заступник директора нашої школи, Кисленко Тетяна Леонідівна, представила свій досвід щодо здійснення планування роботи школи, роботи над шкільною документацією та моніторинговою діяльністю закладу.

Кисленко Т.Л., в рамках Декади, ще провела теоретичний семінар «Особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 н.р.», де познайомила учителів закладу з документами, пов’язаними з цим питанням. Тетяна Леонідівна наголосила на тому, що відповідно до частини другої статті 54 Закону педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність. Але такий обов’язок урівноважуєтьсяправомпедагогічних працівників, визначеним у частині першій цієї статті, на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації, з якими доповідач і познайомила присутніх.

/Files/images/2020/dekada/колаж1.jpg


У ході Декади вчителями-предметниками було проведено 6 відкритих уроків з різних дисциплін (Коломієць З.О., Федрків М.В., Федченко Н.Ю., Демиденко І.С., Ющенко О.І., Літвінова О.М.), 1 відкритий захід (Миндра Я.П.), 8 методичних заходів для педагогічних працівників школи (Плахотнюк Л.М., Шашкова В.П., Лісовська Т.М.), 1 – для вчителів міста (Плахотнюк Л.М.), 4 заняття семінару-практикуму «Застосування арт-терапевтичних технологій для особистого зростання (тканева терапія)» (Калашник Н.П.) для особистого зростання вчителів школи. Заступник директора з навчально-виховної роботи Кисленко Т.Л. провела теоретичний семінар «Особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 н.р.». Підсумки проведення Декади показали, що педагогічні працівники закладу відповідально поставилися до дорученої їм справи. Під час підготовки до уроків, занять і заходів визначають такі форми й методи роботи з учнями, які сприяють глибокому засвоєнню навчального матеріалу, підвищенню рівня їх навченості, впливають на ефективність і результативність освітнього процесу. Уроки були цікавими й методично грамотно побудованими.

/Files/images/2020/dekada/Федченко.jpg


Учитель інформатики Демиденко І.С. для учнів 6-Б класу провів підсумковий урок з теми: «Комп’ютерні презентації». Під час уроку шестикласники узагальнили свої знання з теми, дали відповіді на запропоновані запитання тесту, повторили поняття презентації, комп’ютерної презентації та її призначення, на прикладах демонстрували її основні складові та об’єкти, навчалися здійснювати перегляд презентації за допомогою демонстрації PowerPoint. Після повторення знань, діти працювали в середовищі Google-Classroom, де мали змогу пройти 3 вправи, створених в Інтернет-сервісі Learning Apps: «Можна, не можна», «Кнопки дій», «Основні категорії ефектів», результати яких продемонстрували вчителю.

/Files/images/2020/dekada/Демиденко.jpg


Вчитель Курдус Н.А. на уроці англійської мови з учнями 8-А класу розглянула тему «В аеропорту: готуємось до вильоту» . Основною метою вчителя було узагальнення знань з теми, формування в учнів розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення, аудіюваня та говоріння за допомогою відео- та аудіо матеріалів, вміння уточнювати інформацію, удосконалення навичок роботи з текстом, Учні працювали в групах «Запитай і знайди відповіді на запитання», дивились відео та записували ключові слова, розігрували діло «а реєстрації», , читали текст та знаходили відповіді на запитання, знайомилися з інструкцією безпечного перебування на борту літака через інсценізацію.

/Files/images/2020/dekada/kolaj/Курдус.jpg/Files/images/2020/dekada/kolaj/Курдус(2).jpg


Цікавими виявилися педагогічні знахідки вчителя початкових класів Коломієць З.О., які вона продемонструвала на уроці у 2-А класі з предмету «Я досліджую світ» - «Культура харчування». Одним із завдань уроку було формування знань другокласників про культуру харчування, вміння обирати корисну їжу, правил сервірування столу та користування столовими приборами, вміння розв’язувати предметно-практичні та побутові проблеми. Для досягнення цієї мети вчитель організувала роботу так, що школярі працювали в групах: «Технологія» - приготування салату «Вінегрет», «Наука» - знаходження інформації про користь овочів; «Арт-мистецтво» - сервірування стола; «Інженерія» - складання овочів із Lego; «Математика» - розрахунок витрат на закупівлю продуктів.

Робота в групах сприяла розвитку критичного мислення учнів, формуванню вміння обмінюватися думками, мотивації успіху та досягнень, творчої самореалізації, виховання організованості, толерантності та емпатії.

/Files/images/2020/dekada/kolaj/Коломієць (2).jpg/Files/images/2020/dekada/kolaj/Коломієць.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1565