Щорічно в Черкаській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 33 ім. Василя Симоненка, з метою підвищення професійної майстерності педагогічних працівників закладу, впровадження інноваційних технологій у роботу колективу, поширення досвіду роботи вчителів, які атестуються у навчальному році, проходять заходи Декади педагогічної майстерності. Цей рік також не став винятком – Декаду було проведено з 31.02.2020 р. по 28.02.2020р.

Проведенню Декади передувала серйозна підготовка щодо організації та активної участі вчителів у запланованих заходах. Час її проведення співпав із карантином, тому майже всі вчителі школи мали змогу відвідати методичні заходи та підвищити рівень не лише професійної майстерності, але й особистісного зростання.


Семінар-практикум

«Застосування арт-терапевтичних технологій для особистого зростання (тканева терапія)»

(31.01.2020 – 07.02.2020)

Клаптик тканини і настрій… Що може бути спільного? А виявляється, може. Практичний психолог Калашник Н.П. провела з педагогами школи майстер-клас «Застосування арт-терапевтичних технологій для особистого зростання».

/Files/images/2020/dekada/kolaj/Калашник.jpg

Тканева терапія допомогла кожному зрозуміти більше свої проблеми, а найголовніше - шляхи їх вирішення. «Твій робочий день», «Твої питання, які заважають бути успішним», «Твоє особисте життя і робота», «Твій бажаний робочий день» та інші позиції, що поєдналися з клаптиками тканини. У когось великий, у когось маленький, у когось шершавий, у когось гладенький, у когось білий, у когось чорний… Клаптики різні, як різні люди. Так, у кожного різне, тому що ми різні. Та шляхи виходу з різних ситуацій можуть бути в чомусь однакові.

/Files/images/2020/dekada/kolaj/Калашник (2).jpg

В цьому учасників переконувала практичний психолог Калашник Наталія Петрівна. Усі зрозуміли, що тканева терапія дає змогу (для тих, хто цього бажає) свої робочі дні та, власне і все життя, будувати за принципами успіху та особистого зростання.

/Files/images/2020/dekada/kolaj/Калашник (3).jpg


Галерея "Арт-терапія "


Навчання за курсом «1000 уроків щастя»

(03.02.2020)

Хочеш бути щасливим - будь. Цю аксіому знають усі. А от як зробити інших щасливими - потрібно навчатися. Педагоги школи успішно пройшли навчання за курсом «1000 уроків щастя», який провів тренер-консультант Григорій Хмельницький.

- Чому я унікальна людина? Де черпати натхнення? Які говорити слова ближнім, щоб самому відчувати позитив? Як піднімати настрій? Ці та багато інших питань були в центрі уваги в цей день. Супутником був веселий настрій та відчуття щастя. А що для людини головне?! Звичайно, бути щасливим. А тим більше для вчителя, який повинен завжди бути на гребені щастя, щоб створювати сприятливі умови для навчання дітей. Результат не заставив себе довго чекати. Усі отримали сертифікати та хороший настрій.

/Files/images/2020/dekada/MyCollages5.jpg


Ділова гра

«Толерантність, як показник компетентності педагога».

(03.02.2020 – 04.02.2020)

Шашкова Валентина Петрівна, соціальний педагог, провела ділову гру з елементами тренінгу «Толерантність, як показник компетентності педагога». Присутні вчителі були активними її учасниками, отримали багаж теоретичних відомостей та набули практичних навичок.

Як зробити так, щоб класний колектив був дружним, щоб діти мали можливість залишатися особистостями в масі, могли звернутися до педагога в разі потреби, вміли працювати та відпочивати з хорошим настроєм - ось такі питання були ключовими на заході.

Бути толерантним - бути терпимим, поважати права іншого. Це учасники гри відчували на собі, адже вміння тренера допомагали кожному бути компетентними в питаннях, що розглядалися. Вона вміло направляла роботу в потрібне русло, створювала емоційний настрій, вчила бути толерантними.


Галерея "Ділова гра"


Майстер-клас

«STEAM – підхід до вивчення теми: «Кров та кровообіг»»

(03.02.2020 – 04.02.2020)

STEM технології сміливо входять у педагогіку. Чому саме STEM? Та тому, мабуть, що саме STEM - один із чинників, що може вирішити одну дуже актуальну сьогодні проблему - втрати інтересу у школярів до навчання. Завдяки цим технологіям у дітей суттєво розвиваються комунікативні навички. STEM дає розуміння, для чого отримувати ті чи інші знання та як їх можна використовувати в майбутньому.

Учителі школи відчули себе здобувачами освіти на майстер-класі «STEM – підхід до викладання теми «Кров. Кровообіг», який провела вчитель біології - Плахотнюк Ліана Михайлівна.

Доречно була використана групова форма роботи, яка дала змогу за короткий проміжок часу отримати більше додаткової інформації з теми, швидко практично закріпити навички. Біологія, географія, хімія, фізика, психологія, технології, інженерія, мистецтво, математика - в такі групи об’єдналися учасники майстер-класу та із захопленням проводили досліди, вивчали клітину крові під мікроскопом, створювали моделі перекачування крові, мандрували світом, були лікарями, художниками, психологами, технологами. Усі відразу відчули, що STEM технології ефективні, адже результати були миттєвими, учасники добре орієнтувалися з теми.

Під час майстер-класу педагог використовувала ІКТ, що дало змогу наочно закріпити знання, продемонструвати деякі досліди, закріпити практичні навички. А головне – учасники заходу увірували в себе та отримали хороший настрій, відмінний результат.

/Files/images/2020/dekada/Плахотнюк.jpg


Майстер-клас для вчителів 1-6 класів використання навчальної платформи "Матіфік"

Матіфік – це міжнароднийосвітній проект з математики, що працює по всьому світу, перекладений близько сорока мовами та відзначений світовими нагородами. Матіфік надає сучасний освітнійелектронний контент для вивчення математики в 1-6 класах в ігровій форміза посиланням https://www.matific.com/ua/uk/home/

В школі 33 адміністратором платформи Матіфік є вчитель математики вищої категорії - Іщенко Леся Олексіївна. Вона провела демонстрацію і навчання серед вчителів початкової школи.


Галерея "Майстер-клас використання навчальної платформи "Матіфік""


Семінар-практикум

«Знайомство з сервісом H5P. Можливості для вчителя»

21.02.2020

Н5Р – це новий безкоштовний засіб створення, обміну й повторного використання інтерактивного мультимедійного навчального контенту в форматі HTML5 для всіх типів пристроїв: комп'ютерів, планшетів смартфонів.

Редактор Н5Р є дуже простим у використанні, що робить доступним створення багатого інтерактивного контенту навіть для користувачів з початковим рівнем знайомства з комп'ютером.

Учитель математики – Лісовська Тамара Михайлівна познайомила учасників семінару-практикуму із такими простими, але необхідними для роботи засобами. Кожен учитель спробував себе і в якості учня, і в якості

/Files/images/2020/dekada/MyCollages2.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 117

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.